BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 28, 2012

< HANG UP >

Assalamualaikum wbt, 

It happen again. Setelah beberapa hari mood diri berada didalam mood yang baik, again, it is ruin. Setelah engkau meninggalkan , dan aku ditinggalkan , walau dengan berat, aku lepaskan. Waktu masih panjang untuk kita berdua. Insiden pagi yang cukup membuat hati terguris sedikit. You didn't even noticed about it pun. Hmm nevermind. I'll keep it myself. 


Rajuk yang dibawa sampai ke siang masih berbaki sedikit. Masih tiada effort dari pihak anda. And the 2nd insiden yang cukup membuat hati terguris berganda. Taktau pulaa sifat ingin tahu dan mengambil berat itu sangat menyusahkan engkau. If I know that earlier, I won't ask you OKAY !! Punya lah diri ni semangat untuk mencukupkan kuota 30 mins terakhir untuk dihabiskan bersama. Ternyata, saat itu tiada nilai bagi engkau. Done for this !


So it's been a long time tak update. haha bak kata one of the follower bayangan. You know yourself. Bukan jarang update, tapi tiada cerita-cerita menarik hmm actually semua cerita dalam ni pun tak menarik, I mean takda kisah yang ingin diluahkann haa baru betul. It just that blog adalah tempat terakhir dan kadang kala menjadi tempat pertama untuk meluahkan segalanya. By the way, thanks for spending me some time (:


Okay these were more serious than before. Sangatlah tak sangka perhubungan yang dibina mereka terputus juga. Boleh dikatakan mereka adalah "Couple of the year " sekolah. Si jejaka yang sangat meminati Si gadis dan khirny berjaya membuat Si gadis itu jatuh cinta kepada Si jejaka. Really tak sangka it happen. Segala desas desus Si gadis akhirnya terjawab. Semoga Si gadis menempuh dugaan ini dengan penuh keredhaan dan ketabahan. Ingat, belajar molek-molek dulu then kahwin dengan doktor ea  :)


**Kepada Si gadis, terima kasih atas nasihat anda. Akan dijadikan pengajaran, walaupun sekarang ini sedikit takut untuk meneruskan hubungan jarak jauh. Bak kata anda, ''jangan biar tergantung, luahkan semuanya " 

0 comments: