BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 7, 2011

TERSEDAR DARI REALITI REKAAN HATI

dah lama merasa tentang perkara ni. akhirnya memang diakui oleh hati terdalam. benar aku rindu saat itu. hanya beberapa masa sahaja, tapi impak dalam hidup memang terbesar. aku belajar menjadi aku. aku mendalami ilmu keagamaan, memantapkan keimanan dihati. terima kasih wahai insan yang ku gelarkan sahabat.hidup bersama kau mengajar aku menghadapi mainan lakonan duniawi. kau mengatakan dunia ni penuh lakonan, yang penting hanya keimanan dan kepatuhan kita terhadap Tuhan Maha Esa. sambil kita semua sibuk mengejar kekayaan ilmu dan harta, kau bimbing aku supaya tak lalai dengan segala godaan. sumpah aku tak lupa segala itu. pernah terlintas di hati aku mengharapkan kau akan menjadi teman hidup mati aku. tapi aku fikirkan adalah mustahil untuk menyatukan kita atas cinta. setiap masa aku merindui saat itu. kini aku jadikan waktu itu sebagai dorongan bimbingan aku untuk terus hidup di landasan yang betul. terima kasih ENGKAU.


JUJUR AKU RINDU KAU,
                                                    MR.Z                                                                         

0 comments: