BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12, 2011

BEAUTIFUL LIAR

SIAL ! sesuai bagi orang macam dia. gangguan tidur teramat disebabkan insiden yang telah disedari. hutang yang tidak terbayar kepada mereka . percaturan perasaan yang dicipta sekian lama terbongkar. dasar manusia.  mangsa mudah dicari. segala diatur dengan penuh strategi. pelan dibuat penuh teliti. PERMAINAN pun bermula . realiti hidup yang tak boleh diterima. penuh pendustaan , itu SEJATI ? cermin diri dulu LAH ! penyesalan tak sudah-sudah. perjanjian yang menjadi pengikat keduanya pecah lubang penutupnya. kecurangan sebelah pihak ketara dilihat terutama berhadapan nafsu tahap dewa. wahai KAU ! ayuh bertanding dalam perlawanan perasaan . pasti aku juara . yakin dan muktamad. kelemahan kau menjadi keistimewaan. bersiap sedia untuk melihat diri KAU dibuang jauh-jauh sejauh yang termampu. kau tak hidup kau mati dalam hati .tidak satu sel pun akan  tercatat nama KAU lagi.  permintaan ramai yang harus ditunai.permintaan KAU dah ditunaikan, giliran aku ? percayalah , suatu hari KAU akan ternganga melihat kemenangan yang dimiliki aku. ITU PASTI BERLAKU !




**bodoh membenarkan hati hanyut dan dipergunakan terbaik habis.hanya membiarkan masa berlalu. doaku hanya inginkan KAU rasa macam mana AKU rasa. berharap KAU akan melutut bersujud menangis air mata biru KAU pada  AKU dimata satu dunia .selamat menghadapinya !

3 comments:

shima latif said...

sabar cha. dugaan .

uzair said...

ni kenapa la pulak nii

melissa mokhtar said...

haha hidup, banyak dugaan ozzy.