BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 2, 2011

2011

....

seminggu sudah bekerja. hampir mengambil keputusan untuk berhenti . satu tindakan yang sangat terburu tapi akhir tersedar awal . pegangan mudah , " dia boleh buat kenapa aku tak boleh " prinsip akan dipegang sampai bila-bila . mencuba mengikhlaskan hati untuk bekerja. tak bohong bila mengatakan rakan sekerja sangat baik , layanan diberikan seperti masih di bangku persekolahan. terima kasih kepada mereka. peluang untuk melayari internet jarang-jarang. peluang yang ada digunakan sebaiknya. kebetulan pula dia on9. bagus haha ada jodoh. kpd MR. J , "kau ingat kau cukup bagus, nak tunjuk lagak yang kau hebat sangat, maaf tapi anda tak tersenarai dalam rakan saya " 

......
minggu yang sukar juga . malam yang cukup penat tak menghalang memory flashback . hati masih dikuatkan menempuh hari-hari mendatang . ternyata memang sukar . ungkitan peristiwa yang tak dijangka . menambahkan kembali ingatan malah semakin kuat hari demi hari. hanya membiarkan masa menentukan segalanya . penantian palsu 7 tahun yang tak mungkin dicapai. mimpi ingin bersama selamanya . musnah berkecai !


......
masuk tahun baru, menjanjikan yang terbaik . tahun yang paling mendebarkan buat masa kini. tahun yang bakal memperlihatkan keputusan hasil pembelajaran selama lebih kurang 13 tahun . harapan untuk mencapai impian semua calon spm begitu juga diri, keluarga dan sekolah . kedua, untuk menjadi lebih baik dari sebelumnya terutamanya . perangai , hubungan dengan yang maha Esa ingin diperkuatkan lagi . ketiga, masih mencuba upaya sedaya untuk menurunkan berat badan . impian semua wanita untuk memiliki badan yang ideal. " realiti yang tak boleh diselindung" . dan keempat, memulakan dunia baru dengan perubahan drastik , tiada lagi yang tersayang untuk mengadu domba mahupun segalanya , perubahan yang sangat ketara, masih mencuba untuk mengumpul kudrat yang ada dan bangkit semula. dia tetap yang terbaik !


.....
esok mereka mengorak langkah menjadi bakal wira dan wirawati negara . hari pertama persekolahan masing-masing sibuk mengenakan pakaian sekolah yang bakal dirindui , tetapi mereka mengenakan pakaian PLKN. terpaksa bangum awal pagi . teringat kata-kata hafizsah " nanti dah takada sapa nak kejut aku bangun time PLKN, cha dah takada , " yea, selalu memikirkan masalah itu , nampaknya anda memerlukan jam loceng yang sangat besar dan kuat bunyi. haha


*end the post with full of hope ,

1 comments:

amira_hasrori said...

cha tak payah la diet. awak tu da cukup mantap. chubby tu kan comel. haila. confidence ar cket dgn urself.

ya ya. selamat berjuang kawan kawan ku. haha~~