BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 11, 2013

Selamat Kembali :)

Assalamualaikum wbt,

It's been a huge time since the last update. Well, ada lahh beberapa yang tanya. " 
Ohh why dah lama tak update blog ? Dah bersarang dahh blog and bla bla bla...." Well, sebenarnya bukan tak nak update, cuma teramat busy, cehhh semua orang busy sekarang ni haha dan mungkin terlalu banyak sangat benda nak story sampai malas nak story. Ehh macam mana tu ?

Okay, basically. Nothing change much since the last update. Cuma many things had happen. Gradually. Nak start dari mana pun tak tahu. Too much. Seriously tak ingat the kronologi. Perginya insan yang disayangi ramai pada 30 April 2013, opah tercinta. Semoga rohnyaa ditempatkan dikalangan  yang beriman. Amin. 

Begitu juga the General Election yang penuh kontrovesi. Well, I don't have much to say about GE, we all had grown big enough to think whick the best.

And kepada kalian-kalian semua. Takperlulah nak menyakiti sesama sendiri. Kita hidup sebagai manusia, makan tidur belajar sama-sama. Takperlu nak iri hati atau berdendam disebabkan benda sekecil zarah. Perjuangan dipikul bersama, bukan perjuangan yang mempunyai kasta. I know what type you are. Never lose of what you said, people must follow what you said. Well, seems the praised you very much. But soory, not me. I'll live the way I want it to be. Not by following what you want me to be. 

I'll Fight against you.

And last, terima kasih kerana masih bersama-sama. Cuma, mungkin ini bukan masa yang sesuai untuk membincangkan segalanya. You have your everything. While me, only have you. A drastically changes. Sometimes, I feel that hmm I'm not that important to you anymore. Compare to those day. Surprisingly,  you can live without me.  I'll adapt to it soon.

Never regret the past.
Never ever regret the changes I've been through, just to make me who I am.
And to be fine.


0 comments: