BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 17, 2012

PERTEMUAN KALI KEENAM .

Assalamualaikum wbt, 
It's been a few weeks since I left this blog. Kehidupan yang teramat busy bila start masuk MBBS. Tiap-tiap hari ulang alik ke fakulti. Sampai demam-demam sebab terlalu penat. This will be a short entry. Hanya nak mencatat sejarah yang dilakar kelmarin. 

Maafkan saya kerana terlewat. Hajat awak tercapai juga untuk jumpa Allan. And terima kasih sebab teman saya cari kasut yang akhirnya jumpa juga. Then saat kita berdua kat Putrajaya. Pergi solat sama-sama. Rindu saat itu.


Terima kasih kerana sudi hadir dalam diri saya.
Maaf terpaksa menyusahkan awak untuk turun jumpa saya,
untuk lepaskan rindu teramat kat awak.
Saya akan pegang pada janji awak, saya dan kita.
Saya takkan hampakan awak dengan pelajaran saya.
Walau jadual saya mula berubah mulai sekarang,
kurangnya masa bersama awak,
Awak perlu tabah , ingat itu.
" Saya kena lebih bersemangatkan lepas ni "
Semoga hubungan ini diberkati dan kekal selamanya.
Saya sayang awak, cinta awak, Azreen Izham .

0 comments: