BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 20, 2011

KAU HEBAT !

aku tabik hormat kat KAU lah LELAKI. takda siapa yang dapat kalahkan KAU. setiap kali aku cuba lawan permainan yang KAU cipta, aku kalah. KAU pemenang turutan. kenapa eh KAU senang datang dan senang pergi ? KAU sunyi KAU cari aku , KAU gembira, KAu naik kepala, tahu pulak KAU nak cari orang lain. KAU buang aku jauh-jauh, lepas Kau bagi aku harapan untuk hidup balik.KAU ingat senang ke nak lupakan apa yang telah kita sama lalui. kalau KAU kata, senang lahh, KAU LELAKI. sekali petik 20 datang. aku memang tak faham. apa yang KAU nak sekarang. tahu tak aku hampir recover selepas KAU buang aku jaoh-jaoh. tapi aku bodoh, melayani segala kerenah KAU. aku hanyut dengan kata-kata KAU. sekarang aku bagai ketagihkan dadah kegemaran aku, iaitu KAU ! bukan kadang-kadang aku terbayangkan KAU, tapi apa sahaja yang aku pandang, mesti aku nampak KAU. Kau tahu tak betapa kuatnya KAU dalam jasad aku ? ternyata KAU terhebat .

0 comments: